Elocutionist

و هو معکم

Elocutionist

و هو معکم

طبقه بندی موضوعی
پیوندها
علی انصاری: دانش فناوری و طراحی صنعت مبلمان اداری پیشرفت خوبی داشته است

رئیس شورای ملی مبلمان کشور تاکید کرد: این صنعت در کشور از رشد و پیشرفت قابل توجهی برخوردار شده و ایران در مرحله خودکفایی از نظر کیفیت و توان رقابت قرار دارد.
آقای انصاری در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، افزود: این صنعت، در سالهای اخیر 25 میلیون دلار صادرات داشته است و به خوبی اعتماد مصرف کنندگان داخلی را جلب کرده است و امیدواریم هموطنان از رونق تولیدات این صنعت بخوبی حمایت کنند.

وی افزود: اگر دولت هزینه های اداری تجارت این صنعت را کاهش دهد و تعرفه های واردات و صادرات را ساماندهی کند از توان رقابت در بازارهای جهانی با کشورهای پیشرفته هم برخوردار هستیم و از سطح کشورهای منطقه عبور کرده ایم.

انصاری افزود: دانش و فناوری و طراحی در صنعت مبلمان اداری پیشرفت خوبی دارد و امیدواریم دولت در اجرای سیاستهای کلی اقتصاد مقاومتی برای توسعه این صنعت اهتمام ویژه ای داشته باشد که زودبازده و پراشتغال هم هست.

رئیس شورای ملی مبلمان کشور در حاشیه نمایشگاه مبل اداری گفت: در حال حاضر همه نیازهای داخلی را تامین می کنیم و مهمترین دغدغه همه بازارها ایجاد اعتماد مردمی و حفظ آن است که امیدواریم شهروندان هم از این محصولات که در داخل کشور و با کیفیت برتر عرضه می شوند استقبال کنند و در نمایشگاه امسال هم بخوبی می توانیم این پیشرفتها را ببینیم.

وی افزود: واردات مبلمان اداری در این شرایط اصلا توصیه نمی شود و توجیه هم ندارد و نباید بازار داخلی را در اختیار دیگران قرار دهیم.

علی انصاری همچنین پیش از این گفته است : مبلمان چینی در ایران خریدار ندارد و حضور مبلمان ترک نیز در بازار ایران کمرنگ شده است.
وی افزود: در صنعت مبلمان مردم به مصرف کالای ایرانی روی آوردند و به خرید و مصرف مبلمان خارجی رغبت کمتری دارند.
انصاری گفت: اگر نقدینگی به بازار تزریق شود و فضای اقتصادی در دست خود مردم قرار گیرد از رکود خارج خواهیم شد حتی اگر تورم نسبی هم باشد تولید ثروت و اشتغال می کند و این به نفع مردم است و موجب می شود چرخه اقتصادی به روند عادی خود برگردد.
وی افزود: اگر رکود کنونی ادامه یابد بسیاری از واحدهای مبلمان که فعال هستند نیز از مسیر تولید خارج می شود.
رئیس شورای ملی مبلمان گفت: نگاه ما در حوزه تولید، سنتی و کارگاه های ما خرد و کوچک است اما با توسعه فرهنگ مبل نشینی، توقعات و سلیقه ها عوض شده و ما هم این موارد را در طراحی های خود در نظر می گیریم.
انصاری اضافه کرد: از مهمترین این دستاوردهای صنعت مبلمان در سال های اخیر می‌‌توان به گسترش دیپلماسی اقتصادی، تجاری، نوسازی مراکز توزیع، ایجاد واحدهای دانشگاهی متخصص صنعت مبلمان و دکوراسیون، ایجاد موزه ملی مبلمان و مرکز مطالعات تاریخی، ساماندهی تشکل‌های صنفی و اتحادیه‌ها اشاره کرد.
وی گفت: اکنون این انگیزه وجود دارد که پیشرفت و توسعه در صنعت مبلمان را به گونه‌ای راهبردی و محوری براساس وضعیت موجود کشور و سند ملی صنف و صنعت که در حال تدوین است ترسیم کنیم.
انصاری گفت: در چهار دهه گذشته صنایع و صنوف مبلمان رشد قابل توجهی داشته‌اند و در کنار این پیشرفت دنبال مدل توسعه بومی و ایرانی شده‌اند و حتما ارائه مدلهای این صنف نیازمند پیوست‌های اجتماعی و فرهنگی است ضمن اینکه فناوری های ما به روز شده اند و در طراحی و تولید با همکاری دانشگاه پیشرفت های خوبی داشتیم.
بنابراین گزارش ششمین نمایشگاه بین‌المللی مبلمان اداری (هوفکس 2017) با حضور 100 شرکت داخلی و خارجی در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران گشایش یافته است.
مهم ترین هدف از برپایی این نمایشگاه فراهم کردن بستر ارتقای کمی و کیفی طراحی، تولید، فروش و صادرات تولیدات ومحصولات ایرانی است.
این نمایشگاه در فضایی به وسعت 18000 متر مربع در حالی آغاز به کار می کند که حدود 100 شرکت داخلی و خارجی از کشورهای چین ، تایوان ، ایتالیا و چند کشور دیگر آخرین توانمندی خود را در معرض نمایش می گذارند وعلاوه بر حضور پررنگ در نمایشگاه با یکدیگر به رقابتی سالم می پردازند.
همچنین در این نمایشگاه از هیئت های تجاری کشور های ترکیه- آذربایجان- ارمنستان- عراق- قطر- عمان- پاکستان -امارات- افغانستان-روسیه و....جهت بازدید از نمایشگاه دعوت شده است و امید می رود به امضاء تفاهم ‌نامه‌های همکاری والبته اجرائی منجر شود.
اولویت های برگزاری نمایشگاه حمایت از تولید مبلمان اداری در داخل کشور با رویکرد صادراتی است و کالاهایی چون صندلی اداری و آمفی تئاتر،میز،کتابخانه،فایل- تجهیزات و لوازم تکمیلی اداری-مبلمان و دکوراسیون اداری-پارتیشن و کانتر و دیگر موارد
ارائه می شود.
نوآوری در عرصه تولید یا خدمات ، رتبه بندی محصولات،برگزاری مسابقه ارزیابی محصولات برتر، نظرسنجی و برگزاری اولین دوره مسابقه صادراتی ایران از دیگر برنامه های این دوره نمایشگاه خواهد بود.
ششمین نمایشگاه بین‌المللی مبلمان اداری (هوفکس 2017)  تا هشتم  دی 4 روز در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران هر روز از ساعت 9 صبح تا 17 پذیرای حضور علاقه مندان خواهد بود.


نظرات (۱)

احسنت. تا نوآوری نباشد نمی توان در میدان رقابت حضور یافت. لازمه رقابت سلام و نام و نشان تجاری داشتن، نوآوری است. این دیدگاه باید در بین مدیران نهادینه و تقویت شود
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی