Elocutionist

و هو معکم

Elocutionist

و هو معکم

طبقه بندی موضوعی
پیوندها

ورود سامانه بارشی از روز جمعه

سه شنبه, ۲۶ دی ۱۳۹۶، ۱۰:۳۸ ق.ظ

به نقل از سازمان هواشناسی کشور، مدیر پیش‌بینی و هشدار این سازمان، برای استان‌های ساحلی خزر، بارش باران و در برخی نقاط شمال غرب و ارتفاعات البرز مرکزی، بارش برف و و وزش باد و در استان خراسان شمالی و بخش‌های شمالی خراسان رضوی بارش برف و باران را برای امروز و برای فردا (سه‌شنبه) در سواحل شمالی، بارش پراکنده باران و در ارتفاعات البرز غربی و مرکزی و برخی نقاط خراسان شمالی و شمال‌خراسان رضوی بارش پراکنده برف پیش‌بینی کرد.

احد وظیفه با توجه به کاهش نسبی دما در شمال غرب و سواحل شمالی، گفت: انتظار می‌رود از شامگاه دوشنبه و روز سه‌شنبه در استان‌های واقع در دامنه‌های البرز مرکزی و شمال‌شرق کشور کاهش نسبی دما بین 3 تا 6 درجه رخ ‌دهد.

مدیریت پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور با بیان این‌که روز چهارشنبه بارش پراکنده در سواحل غربی خزر پیش‌بینی می‌شود، افزود: در سایر مناطق کشور از دوشنبه تا چهارشنبه 1396/10/27 وزش باد پدیده غالب خواهد بود.

به گفته وی روزهای پنجشنبه و جمعه افرایش دما در نیمه شمالی کشور رخ می‌دهد و در استان‌های گیلان و اردبیل با وزش باد شدید جنوبی همراه خواهد بود.

وظیفه در خاتمه از ورود سامانه بارشی روز جمعه از سمت مرزهای غربی کشور خبر داد و خاطرنشان کرد: دوشنبه دریای‌خزر و از روز سه‌شنبه تا ظهر چهارشنبه خلیج فارس مواج است.

همچنین بر پایه گزارش سه روزه سازمان هواشناسی وضعیت هوای تهران امروز کمی ابری همراه با وزش باد در بعضی ساعات و وزش باد شدید و بیشینه 12 و کمینه 2 درجه سانتیگراد، کمی ابری همراه با وزش باد و بیشینه 8 و 2 درجه سانتیگراد روز سه شنبه و بیشنیه و کمینه 8 و 2 درجه سانتیگراد روز چهارشنبه گزارش شده است. سرعت باد در تهران اکنون 10 متر بر ثانیه و دید افقی 10 کیلومتر است.

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۶/۱۰/۲۶
  • ۱۲۳ نمایش
  • محمد مهدی بختیاری

سامانه بارشی

هواشناسی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی