Elocutionist

و هو معکم

Elocutionist

و هو معکم

طبقه بندی موضوعی
پیوندها

«نیکی هیلی» نماینده آمریکا در سازمان ملل در نشست شورای امنیت با موضوع عدم اشاعه سلاحهای کشتار جمعی اظهار داشت که در حال حاضر، هیچ مسئله‌ای مانند بحث اتمی کره شمالی، چالشی برای نظام منع اشاعه نیست.
هیلی گفت: آمریکا در صورت لزوم، آماده است تا از خود و همپیمانانش دفاع کند.
وی سپس به تکرار اتهام‌ زنی علیه ایران پرداخت و گفت ایران عامل اصلی بی‌ ثباتی در یکی از بی‌ثبات‌ ترین نقاط جهان است و از تروریسم و شبه‌ نظامیان نیابتی حمایت می‌کند.
هیلی با متهم کردن ایران به نقض قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل و ارسال موشک به یمن، مدعی شد که این موشک‌ها برای حمله به اهداف غیرنظامی در عربستان استفاده می‌شوند.
وی به برجام نیز اشاره ای داشت و گفت: زمانی که شورای امنیت قطعنامه ۲۲۳۱ را تصویب کرد، مجموعه‌ای از ممنوعیت‌ها بر رفتار ایران را حفظ کرد. ایران چندین بار این ممنوعیت ها را نقض کرده و با این کار نشان داده است که ارزش اعتماد و اطمینان ما را ندارد.
نیکی هیلی با اشاره به اینکه کشورها باید به تعهدات موجود پایبند باشند، گفت: ایالات متحده همچنان به تعهدات خود تحت برجام ادامه می دهد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی