Elocutionist

و هو معکم

Elocutionist

و هو معکم

طبقه بندی موضوعی
پیوندها

از این هفته طرح حفظ موضوعی، ویژه جوانان و نوجوانان مساجد در کنار کرسی‌های تلاوت نفحات‌القرآن برگزار می‌شود. بدین صورت که دفترچه‌های حفظ موضوعی بین داوطلبان توزیع و سپس به صورت هفتگی از میزان پیشرفتشان سوال و سپس در پایان هرفصل به نفرات برتر کمک هزینه سفر مشهد مقدس و جوایز نفیس دیگر تقدیم می‌شود.

محمد مهدی بختیاری
همچنین  پخش زنده کرسی‌ها از طریق نرم افزارهای اینستاگرام در صفحه nafahat.video@ و برنامه لحظه نگار است که قرآن دوستان می‌توانند با مراجعه به این دو برنامه به صورت زنده از نفحات و نغمات آیات الهی بهره مند شوند.
کرسی‌های تلاوت مجلسی به همت دارالقرآن نفحات‌القرآن در راستای پیروی از منویات مقام معظم رهبری درباره برپایی کرسی‌های تلاوت قرآن کریم از ابتدای فروردین سال 1395 آغاز شد. این طرح به تدریج با تبلیغاتی که در فضای مجازی و خبرگزاری‌ها صورت گرفت، در سطح شهر تهران، در قالب فعالیت فرهنگی «آتش به اختیار» گسترش یافت.
علاقه‌مندان برای دستیابی به تلاوت‌ها و گزارش‌های تصویری این کرسی‌های تلاوت به کانال تلگرامی نفحات‌القرآن به نشانی nafahatalquran@ مراجعه کنند.
همچنین مساجدی که خواستار برگزاری این کرسی‌های تلاوت هستند، می‌توانند با شماره 09128046843روابط عمومی دارالقرآن نفحات‌القرآن تماس گرفته و برای برگزاری این کرسی‌های تلاوت در مسجد خود اعلام آمادگی کنند.

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۶/۱۱/۰۱
  • ۴۲۴ نمایش
  • محمد مهدی بختیاری

تلاوت قرآن

قاری قرآن

محمد مهدی بختیاری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی