Elocutionist

و هو معکم

Elocutionist

و هو معکم

طبقه بندی موضوعی
پیوندها

حجت‌الاسلام حسن روحانی، رئیس جمهوری امشب پس از خبر 21 شبکه اول سیما به‌طور مستقیم با مردم صحبت خواهد کرد.
محمود واعظی، رئیس دفتر رئیس جمهوری چهارشنبه گذشته در حاشیه نشست هیات دولت، با اشاره به تاکید رئیس جمهوری به اعضای کابینه مبنی بر تلاش برای ایجاد نشاط و امید در جامعه، اظهارکرد که «اعضای کابینه از رئیس‌جمهوری خواستند که خود رئیس‌جمهوری برنامه‌های دولت برای ایجاد تحول، نشاط و شغل را با مردم در میان بگذارد و احتمال می‌دهیم اواسط هفته آینده رئیس جمهوری با مردم صحبت کند.»
قرار است مهم‌ترین موضوعات روز کشور، خواسته‌ها و مسائل مورد توجه مردم و برنامه‌های دولت برای تحقق آنها، محور این گفت‌و‌گوی تلویزیونی خواهد بود.
در حال حاضر در حوزه اقتصادی کشور موضوعاتی نظیر لایحه بودجه 97 که موجب واکنش های منفی بسیاری شد، بالا رفتن مداوم قیمت دلار در بازار در ماه های اخیر، نابسامانی بازار خودرو، موسسات مالی غیر مجاز ورشکسته و عدم پرداخت پول مالباختگان و ... مطرح می باشد.
در عرصه سیاست خارجی ادامه تنش ها بر سر برجام و ضرب الاجل ترامپ برای اصلاح توافق هسته ای، تلاش اروپایی ها برای اعمال تحریم های موشکی، حقوق بشری و ... علیه ایران، رابطه با عربستان مطرح است.
در عرصه سیاست داخلی نیز می توان به موضوعاتی نظیر نفتکش سانچی و جان باختن سرنشینان آن و ابهامات عملکرد دولت در این زمینه، کم کاری چینی ها در امدادرسانی به نفتکش، صحبت های رئیس جمهور درباره نقد معصومین که جنجال های زیادی به پا کرد و ... اشاره کرد.
مخاطبان الف می توانند سوالاتی که از رئیس جمهور دارند و تمایل دارند از سوی وی به آنها پاسخ داده شود در قسمت نظرات درج کنند.

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۶/۱۱/۰۲
  • ۱۶۲ نمایش
  • محمد مهدی بختیاری

حسن روحانی

رئیس جمهور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی