Elocutionist

و هو معکم

Elocutionist

و هو معکم

طبقه بندی موضوعی
پیوندها

محمدرضا بختیاری با بیان اینکه در سال گذشته شاهد ۱۲۹ میلی‌متر بارندگی در سطح استان بوده‌ایم، اظهار کرد: از اول مهرماه تا نهم بهمن ماه سال جاری در استان تهران در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۶۰ درصد و در مقایسه با متوسط بلندمدت ۵۵ درصد کاهش باران داشته‌ایم.
وی ذخیره برفی استان تهران را ۲۲ سانتی‌متر عنوان و اظهار کرد: تنها حسن بارش برف در تهران این بود که میزان ذخیره برف از عدد صفر خارج شد. البته باید گفت که باز هم این عدد نسبت به سال قبل که میزان ذخیره برف ۱۰۰ سانتی‌متر بوده با کاهش روبرو بوده است.
مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای تهران با تاکید بر این مسئله که بارش‌های برفی تاثیر چندانی در ذخایر آبی ندارد، گفت: به دلیل اینکه وضعیت بارندگی‌ها در پاییز امسال اصلا مناسب نبود، این میزان بارش نمی‌تواند جبران‌کننده شرایط باشد. لذا امیدواریم که میزان بارندگی‌ها استمرار داشته باشد تا بتوانیم از تنش آبی عبور کنیم.
به گفته بختیاری، میزان بارندگی‌های استان تهران از ابتدای بهمن‌ماه تا امروز حدود ۱۶ میلی‌متر بوده و ذخیره آب پشت ۵ سد تهران معادل ۵۶۸ میلیون مترمکعب بوده است که این عدد نسبت به سال آبی گذشته ۲۲ درصد و نسبت به درازمدت ۴۳ درصد کاهش داشته است.

  • محمد مهدی بختیاری

بارش برف

بحران آب

تهران

هواشناسی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی