Elocutionist

و هو معکم

Elocutionist

و هو معکم

طبقه بندی موضوعی
پیوندها

پایان مهلت یک هفته ای سوال از رئیس جمهور

دوشنبه, ۷ اسفند ۱۳۹۶، ۰۲:۰۳ ب.ظ

علی وقف چی نماینده زنجان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نمایندگان همچنان بر طرح سوال از رئیس جمهور تاکید دارند، گفت: دوشنبه گذشته در کمیسیون اقتصادی مجلس نشست مشترک با حضور نمایندگان متقاضی سوال و نمایندگان دولت شامل نهاوندیان معاون اقتصادی رئیس جمهور، مسعود کرباسیان وزیر اقتصاد و سیف رئیس کل بانک مرکزی برگزار شد که طبق آئین نامه داخلی مجلس، چنانچه یک هفته بعد از این نشست، حداق یک چهار نمایندگان بر طرح سوال از رئیس جمهور و حضور وی در صحن مجلس اصرار داشته باشد، سوال باید در دستور کار مجلس قرار گیرد.
وی افزود: مهلت یک هفته ای امروز دوشنبه به پایان می رسد و چنانچه امضای حداقل 74 نماینده پای طرح سوال از رئیس جمهور باقی باشد، هیئت رئیسه مجلس موظف است سوال از رئیس جمهور را در دستور کار صحن مجلس قرار دهد.
این طراح سوال از رئیس جمهور با بیان اینکه سیف و دیگر نمایندگان دولت در جلسه کمیسیون اقتصادی حرف های تکراری بیان کردند، گفت: این آقایان حرف جدید و تازه ای نداشتند و وعده های گذشته که اجرایی نشده را تکرار کردند بطوریکه بعد از جلسه، نمایندگان اعلام کردند که از توضیحات دولتی ها قانع نشدند.
وقف چی با بیان اینکه محور اصلی این طرح سوال همان مشکلات موسسات مالی- اعتباری است، افزود: ما امروز پیگیر هستیم تا مشخص کنیم که چه تعداد از نمایندگان بر امضای خود برای سوال از رئیس جمهور باقی هستند و سپس برای ادامه روند کار تصمیم گیری می کنیم.
وی با بیان ایکه طرح سوال دیگر از رئیس جمهور هم آماده شده که به امضای 100 نماینده هم رسیده، گفت: بر خلاف آنچه در رسانه ها مطرح شده این طرح دوم هنوز تحویل هیئت رئیسه نشده و در دست ما طراحان است تا به موقع آنرا تحویل هیئت رئیسه مجلس دهیم.
نماینده زنجان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این طرح دوم دارای پنج محور است، تصریح کرد: علت افزایش قیمت ارز، گسترش بیکاری و ایجاد نشدن شغل برای جوانان، دلایل استمرار تحریمهای بانکی علی رغم اجرایی شدن همه تعهدات برجام از سوی ایران، حجم زیاد کالای قاچاق به کشور و رکود اقتصادی چندین ساله از جمله این محورهاست.

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۶/۱۲/۰۷
  • ۱۶۳ نمایش
  • محمد مهدی بختیاری

رئیس جمهور

علی وقف چی

مجلس شورای اسلامی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی