Elocutionist

و هو معکم

Elocutionist

و هو معکم

طبقه بندی موضوعی
پیوندها

حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور صبح امروز (یکشنبه) در جمع مردم سبزوار اظهار داشت: در این سفر خوشحالم که طرح ها و پروژه های فراوانی در استان رضوی افتتاح خواهد شد. بعد از ماه ها و سال ها تلاش، ۴۳۶ پروژه و طرح به افتتاح می رسد.
وی افزود: یکی از طرح های مهمی که امروز افتتاح می شود، طرح «پارس فولاد» سبزوار است. در این دو روز، ۳ هزار میلیارد تومان و حدود ۲۰۰ میلیون یورو طرح افتتاح می شود.
روحانی تصریح کرد: این به معنای حرکت اقتصادی مردم غیور استان خراسان رضوی است. من لازم می دانم از مردم این استان و جای جای این دیار، به خاطر تلاش های ارزشمندشان سپاسگزاری کنم.
روحانی با بیان اینکه در ۳۱ استان کشور بجز ۶ استان نرخ بیکاری پایین آمده و وضع اشتغال بهتر شده، اظهار داشت: یکی از استان های سرآمد در اشتغال طی سال گذشته، استان خراسان رضوی با ۱۲۴ هزار اشتغال است که به معنای تلاش کارآفرینان، بخش خصوصی، مردم، فرهیختگان، کارگران، معلمان و همه مسئولین اجرایی این استان است. در سال گذشته صادرات این استان به خارج از کشور نیز ۱۵ درصد نسبت به سال قبل افزایش پیدا کرده است.
وی افزود: بخش ترانزیت کالا از این استان در سال گذشته ۱۸ درصد نسبت به سال قبل افزایش یافته و تراز بازرگانی ۲۲ درصد رشد داشته که به معنای حرکت خراسان رضوی در مسیر رشد و تعالی است.
رئیس جمهور با بیان اینکه خراسان رضوی قطب گردشگری کشور با ۳۰ میلیون زائر آستان مقدس مولا علی ابن موسی الرضا(ع) در سال گذشته بوده است، تاکید کرد: نه تنها این استان، بلکه ایران بزرگ ما هرچه دارد از برکت مولایمان علی ابن موسی الرضا(ع) است.
روحانی با تاکید بر اینکه در زمینه سامانه های نوین آبیاری قدم های بسیار ارزشمندی برداشته شده، عنوان کرد: در طول دولت های گذشته کل طرح های مربوط به سامانه های نوین آبیاری ۱۱۰ هزار هکتار بود. در دولت یازدهم و دوازدهم بیش از ۵۶ هزار هکتار مجهز به سامانه نوین آبیاری شده که به معنای حرکت ارزشمند مردم و بخش خصوصی در موضوع کم آبی کشور است.
وی افزود: در این استان بیش از ۶ هزار قنات وجود دارد و تصمیم بر بازسازی و احیا آنها بود که ۲ هزار کیلومتر در نظر گرفته شد و امروز بخش بزرگی از آن اجرا شده و بخش بزرگ دیگری در سال های آینده عملیاتی خواهد شد.
رئیس جمهور با اشاره به اینکه در زمینه انتقال آب با خط لوله قدم های بسیار خوبی برداشته شده، اظهار داشت: امروز ۷۵ درصد آنچه در سفر قبل قول داده شد، انجام شده و بقیه آن نیز اجرا خواهد شد و در سال های آینده ۵۰۰ کیلومتر دیگر لوله گذاری انجام خواهد شد.
روحانی ادامه داد: امسال بارش استان نسبت به سال گذشته حدود ۵۰ درصد کاهش دارد ولی به معنای آن است که دولت توجه خاصی به موضوع کم آبی در این استان دارد.
به گزارش مهر، رئیس جمهور در بخشی از اظهارات خود خطاب به غربی ها، گفت: ما نخواهیم گذاشت در این منطقه یک داعش دیگر درست کنید و با ملت های منطقه بجنگید، بلکه ما صلح و ثبات منطقه را می خواهیم. به دنیا می گوییم که اهل جنگ و تنش نیستیم، اما اهل دفاع هستیم و قاطعانه از منافعمان دفاع می کنیم و در برابر هر توطئه ای خواهیم ایستاد.
روحانی تاکید کرد: مردم ایران بدانند هفته آینده در زندگی ما تغییری ایجاد نخواهد کرد و هر تصمیمی که ترامپ بگیرد در برابر آن طرح و برنامه داریم و مقاومت خواهیم کرد.
وی در پایان اظهار داشت: ملت ایران ملتی آزاد، غیور و مقامت است و کید دشمنان ما در تضلیل خواهد بود.

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۷/۰۲/۱۶
  • ۲۱۳ نمایش
  • محمد مهدی بختیاری

ترامپ

حسن روحانی

رئیس جمهور ایران

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی