Elocutionist

و هو معکم

Elocutionist

و هو معکم

طبقه بندی موضوعی
پیوندها

رونالدو ناجی زندگی‌اش را به شام دعوت کرد

يكشنبه, ۳۱ شهریور ۱۳۹۸، ۰۹:۳۵ ق.ظ

کریستیانو رونالدو فوق ستاره دنیای فوتبال و باشگاه یوونتوس ایتالیا به تازگی در جدیدترین مصاحبه خود از فقر شدید خانواده اش در دوران کودکی خبر داد.

رونالدو در اینباره گفته بود: خانواده ام واقعا فقیر بودند. من با لباس‌های کهنه و پاره ام برای خودم توپ می‌ساختم و تمرین فوتبال می‌کردم. من حتی پول غذا خوردن نداشتم!   می‌خواهم ناجی زندگی ام (خانم الدا) را پیدا کنم. الدا کسی بود که در رستوران همبرگر اضافی مردم و یا غذایی اضافه به من می‌داد تا از گشنگی نمیرم. می‌خواهم او را پیدا کرده و از او را به صرف شام دعوت کنم.

خواسته رونالدو باعث شد تا طرفداران او پویشی به راه بیندازد و زنی که ناجی این ستاره بوده را پیدا کرده تا با یکدیگر قرار ملاقاتی داشته باشند. حالا الدا به تازگی برای دیدار با رونالدو چراغ سبز نشان داده و به نظر می‌رسد به زودی همدیگر را ملاقات خواهند کرد.

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۸/۰۶/۳۱
  • ۱۰۴ نمایش
  • محمد مهدی بختیاری

رونالدو

کریستیانو رونالدو

یوونتوس

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی