Elocutionist

و هو معکم

Elocutionist

و هو معکم

طبقه بندی موضوعی
پیوندها

پروین: ایران امن‌ترین کشور در جهان است

دوشنبه, ۳۰ دی ۱۳۹۸، ۱۰:۳۹ ق.ظ

پروین با تاکید بر این که سلب میزبانی از تیم‌های ایرانی شرکت کننده در لیگ قهرمانان آسیا یک تصمیم غیر منطقی و ناعادلانه از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا بود، اظهار کرد: کشور ایران امن‌ترین کشور در جهان است و هیچ کس نمی‌تواند امنیت و آرامش ایران را زیر سوال ببرد. مگر در همین چند سال اخیر مسابقات مهم و معتبر بین‌المللی در کشور ما به بهترین شکل ممکن برگزار نشد؟ آیا کوچک‌ترین مشکلی پیش آمد؟ این‌ها بهانه‌های واهی است که حقیقت ندارد.

پیشکسوت پرسپولیس تاکید کرد: آنهایی که این تصمیم غیرمنطقی را گرفتند چه استدلال و توجیهی دارند؟ ایران امن نیست و آن وقت کشورهایی همچون عربستان و بحرین امن هستند؟ حالا این کشورها که ناامنی زیادی در آن‌ها وجود دارد برای ایران بهانه تراشی می‌کنند. همیشه فدراسیون بین‌المللی فوتبال (فیفا) اعلام کرده است که سیاست از ورزش جدا است، اما تصمیمی که کنفدراسیون فوتبال آسیا گرفت کاملا سیاسی بود. متاسفانه کشورهایی که به آنها باج ندادیم با لابی‌های خود دست به این اقدامات زدند و چنین شرایطی را به وجود آوردند.

وی افزود: مسوولان ورزش و فوتبال ایران باید با تمام وجود این مساله را پیگیری کنند و اجازه ندهند حقی از ایران پایمال شود زیرا حالا بحث ملی مطرح است. اگر در تصمیم اتخاذ شده از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) تجدیدنظری صورت نگرفت، بهترین و عاقلانه‌ترین کار تحریم و کنار کشیدن از این رقابت‌ها است چرا که هیچ چیزی بالاتر از اقتدار و عزت ایران نیست.

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۸/۱۰/۳۰
  • ۱۵۹ نمایش
  • محمد مهدی بختیاری

علی پروین

فیفا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی