Elocutionist

و هو معکم

Elocutionist

و هو معکم

طبقه بندی موضوعی
پیوندها

۲۳ مطلب در مرداد ۱۳۹۶ ثبت شده است

  • محمد مهدی بختیاری

اما استون که سال پیش برای بازی در «لالا لند» اسکار گرفت، پردرآمدترین بازیگر زن جهان است.

به گزارش خبرآنلاین، اما استون در فهرست فوربز از پردرآمدترین بازیگران زن سینمای جهان بالاتر چهره‌های مشهوری چون جنیفر لارنس و جنیفر آنیستون قرار گرفت.

بازیگر ۲۸ ساله سینما در ۱۲ ماه گذشته بیش از ۲۶ میلیون دلار درآمد داشت که بخش عمده آن از بازی نقش میا در فیلم «لالا لند» به دست آمد. او برای بازی در این نقش اسکار بهترین بازیگر زن نقش اول را نیز از آن خود کرد. «لالا لند» در جهان بیش از ۴۴۵ میلیون دلار فروش داشت.

استون چندی پیش در اعتراض به شکاف دستمزد میان زنان و مردان سخن گفته و اعلام کرده بود که برخی از بازیگران مرد برای رسیدن به برابری با او کمتر دستمزد گرفته‌اند.

در فهرست امسال فوربز پس از استون نام جنیفر آنیستون به چشم می‌خورد که با در‌آمد ۲۵ میلیون و ۵۰۰ هزار دلاری در رده دوم ایستاده است. او سال گذشته فیلم‌هایی چون «مهمانی کریسمس در اداره» و «پرنده‌های زرد» را بر پرده سینما داشت اما بخش عمده درآمدش از راه تبلیغ برای شرکت‌هایی چون هواپیمایی امارات حاصل شد.

سال گذشته عنوان پردرآمدترین بازیگر زن جهان در اختیار جنیفر لارنس بود. او امسال در جایگاه سوم قرار دارد و در یکسال ۲۴ میلیون دلار کسب کرده است. لارنس سال گذشته فیلم‌های بزرگی چون «عطش مبارزه» را بر پرده سینما نداشت و بیشتر از راه بازی در پروژه‌های کوچک‌تری چون فیلم ترسناک «مادر» به کارگردانی دارن آرنوفسکی درآمد داشت.

در سال ۲۰۱۵ پس از هک سرورهای کمپانی سونی مشخص شده بود که جنیفر لارنس در «کلاهبرداری آمریکایی» از بازیگران مرد فیلم کمتر دستمزد گرفته است.

چهارمین بازیگر زن پردرآمد سال گذشته ملیسا مک‌کارتی است و در جایگاه پنجم میلا کنیس ایستاده است.

تازه وارد فهرست بازیگران پردرآمد اما استون ستاره فیلم «دیو و دلبر» است. فیلم «دیو و دلبر» با بازی اما استون در جهان بیش از یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون دلار فروش داشت.

شارلیز ترون، کیت بلانشت، جولیا رابرتس و ایمی آدامز دیگر زنان بازیگر پردرآمد فهرست فوربز هستند. در فهرست زنان بازیگر پردرآمد سه نفر با درآمد بالای ۲۰ میلیون دلار وجود دارد در حالی که سال گذشته چهار نفر از این مرز گذشته بودند.

  • محمد مهدی بختیاری

بسیاری از کاربران از کاهش ناگهانی حجم ترافیک و یا تمام شدن آن گله دارند.اگر احساس می کنید حجم ترافیک ماهانه اینترنت شما بسیار زودتر از حد انتظار تمام می شود، بهتر است به نکات زیر توجه کنید.

۱- آپدیت خودکار سیستم عامل رایانه یا گوشی:آپدیت خودکار سیستم عامل در ویندوز های جدید نظیر ویندوز ۱۰ بسیار آزار دهنده است و باعث کند شدن سرعت و پایان یافتن حجم اینترنت می شود.به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ در صورتی که حجم مصرف دیتای شما ناگهانی افزایش یافته ؛بخش آپدیت سیستم عامل گوشی و سرویس های مربوط به آن مانند Google Services را چک کنید.

۲- بازی های آنلاین:بازی های آنلاین نظیر کلش آف کلنز،با توجه به روند طولانی بازی و مدت زمان اتصال به اینترنت،دیتای زیادی را مصرف می کنند و اگر ترافیک ماهیانه اینترنت شما محدود و کم است، حتما به صورت زمان بندی شده بازی ها را انجام دهید.

۳- آپدیت خودکار و پنهانی نرم افزار های رایانه و اپ های گوشی:مورد دیگری که شبیه آپدیت سیستم عامل و دشمن حجم اینترنت شماست ، آپدیت های پنهانی نرم افزارهای سیستم عامل های رایانه و گوشی است که اغلب به صورت پیش فرض و بدون اطلاع کاربر انجام می شود.گزینه آپدیت خودکار نرم افزار ها را غیر فعال کنید.

۴- دانلود خودکار مدیا توسط اپ های چت:اپ های چت نظیر تلگرام ، واتس اپ ، لاین و...،برخی مدیاهایی را که توسط کاربران دیگر برای شما ارسال می شود،نظیر عکس ، آهنگ و دیگر فایل ها را خودکار دانلود می کنند. حجم موارد دانلود شده برخی اوقات به چندین گیگ می رسد و می تواند سریع ترافیک ماهیانه شما را تمام کند.دربیشترنسخه های جدید این نرم افزار ها مانند نسخه جدید تلگرام قابلیت غیر فعال کردن دانلود خودکار وجود دارد.

۵- پخش خودکار موزیک و ویدئو در شبکه های اجتماعی:پخش خودکار ویدئو در شبکه های اجتماعی نظیر فیس بوک و دانلود خودکار ویدئو در شبکه هایی نظیر اینستاگرام  راحتما غیرفعال کنید تا در حجم مصرفی اینترنت صرفه جویی شود.

۶- آپلود فایل و درایو های ابری:در بعضی سرویس دهندگان اینترنت (ISP) میزان آپلود دیتای شما در اینترنت هم به عنوان ترافیک ماهیانه در نظر گرفته می شود، پس قبل از آپلود فایل،این مورد را برای ISP خود بررسی کنید چراکه آپلود فایل در برخی رایگان و در برخی دیگر جزو ترافیک ماهیانه محسوب می شود.همچنین اگر از نرم افزاردرایو های ابری نظیر دراپ باکس  و وان درایو روی سیستم استفاده می کنید ، آپلود فایل ها را زمان بندی و از حالت خودکار خارج کنید تا میزان مصرف دیتای ارسالی و سرعت اینترنت را کنترل کنید.

۷- آپدیت خودکار آنتی ویروس ها:هر چند وقت تغییرات اساسی در هسته و دیتابیس نرم افزارهای آنتی ویروس انجام می شود که برای آپدیت آن به نسخه های بالاتر نیاز به دانلود فایل های با حجم بالاست ، اگر حجم اینترنت شما محدود است ،آپدیت دستی آنتی ویروس ها را فعال یا از آنتی ویروس های سبک،رایگان و آنلاین استفاده کنید.

8- چت تصویری و تماس آنلاین صوتی:اگر از چت های ویدئویی با نرم افزارهایی نظیر اسکایپ ، ایمو و... یا تماس های صوتی استفاده می کنید، باید بدانید که حجم دیتای رد و بدل شده این برنامه ها زیاد است واگر چند ساعت از آن ها مداوم استفاده کنید؛ حجم اینترنت شما را کاهش می دهند.

9- استفاده از اینترنت توسط دیگران:اگر تمام موارد فوق را بررسی کردیدو مشکل حل نشد، شبکه اینترنت خود را بررسی کنید و در صورتی که از مودم وای فای استفاده می کنید؛ رمز آن را تغییر دهید وموارد امنیتی مودم مانند مک فیلترینگ و... را فعال کنید.

10- ویروس ، تروجان و پاپ آپ ها: برخی ویروس ها، خود را آپدیت و اطلاعات شخص رامخفیانه به سرورها و... ارسال می کنند و باعث کندی سرعت اینترنت و مصرف حجم نت می شوند.سیستم خود را همواره با آنتی ویروس های معتبر اسکن کنید.

11- سایت هایی که دیتای زیادی در صفحه بارگذاری می کنند:اگر مداوم به برخی سایت های دارای دیتا های با حجم بالامانندسایت های دانلود عکس ،نقشه های گوگل ، سایت های دانلود موزیک سر می زنید ، در بخش تنظیمات مرورگر یا از طریق افزونه های موجود از دانلود خودکارعکس ، موزیک و ویدئوها جلوگیری کنید.

12- مشکلات و اشتباهات سرویس دهنده اینترنت شما:در صورتی که با وجود بررسی و رعایت موارد بالا، باز هم زودتر از انتظار ترافیک ماهیانه اینترنت شما تمام می شود،موضوع را با بخش پشتیبانی شرکت سرویس دهنده اینترنت خود در میان بگذارید تا مصرف دیتای شما بررسی شود .

  • محمد مهدی بختیاری

محمد جواد آذری جهرمی  درباره رفع فیلتر شبکه اجتماعی توئیتر با بیان اینکه وزارت ارتباطات این شبکه را فیلتر نکرده است که بخواهد رفع فیلتر کند، گفت: این‌که بگوییم ما می‌توانیم توئیتر را رفع فیلتر کنیم، درست نیست. نهادی که تصمیم گرفته این شبکه اجتماعی فیلتر باشد، بنابر یک ملاحظاتی این کار را انجام داده است.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات دولت دوازدهم ادامه داد: من هم از توئیتر استفاده می‌کنم این شبکه اجتماعی ابزار مناسبی برای دیپلماسی عمومی، برقراری ارتباط با مردم دنیا و اظهارنظر درباره موضوعات مختلف است.

جهرمی خاطرنشان کرد: اینکه ما رسانه خودمان را محدود به تلگرام کنیم که فقط جامعه داخلی از آن استفاده می‌کنند، استراتژی خوب و مناسبی نیست.

او در ادامه افزود:‌ واقعیت این است که فیلترینگ توئیتر به خاطر مسائل اخلاقی و فرهنگی نبوده بلکه مربوط به حوزه امنیت ملی است.

جهرمی در خاتمه تشریح کرد:‌ باید درباره این موضوع (رفع فیلتر توئیتر) مذاکره و صحبت کنیم ما تلاش خودمان را می‌کنیم تا در این زمینه به یک جمع‌بندی مناسب برسیم.

  • محمد مهدی بختیاری

اپل غول تکنولوژی آمریکا نسل جدیدی از ساعت هوشمند خود (Apple Watch ۳ ) را در ماه سپتامبر سال جاری میلادی معرفی و به بازار وارد خواهد کرد که به‌عنوان یک ساعت مستقل می تواند عملکردهای مختلفی را داشته باشد.

ساعت اپل همواره برای عملکردهایی نظیر تماس گرفتن یا دریافت پیام، نیازمند اتصال به گوشی آیفون بوده است اما نسخه جدید ساعت اپل، با استفاده از فناوری بدون اتصال دیگر نیازی به متصل شدن به گوشی آیفون نخواهد داشت.

افزودن این فناوری در ساعت اپل به کاربران این اجازه را می دهد که کارهایی نظیر پخش موسیقی را بدون نیاز به آیفون انجام دهند.

این ساعت اپل که در سپتامبر رونمایی خواهد شد، پیش از معرفی واچ او. اس ۴ (watchOS ۴ ) در پاییز خواهد بود. هردوی این ساعتها قابلیتهای جدیدی در زمینه پخش موسیقی و واچ فیس Siri-based  دارا هستند.

البته فناوری بدون اتصال، باتری زیادی را مصرف می کند که این امر چالشی برای این نوع جدید از ساعت اپل محسوب می شود. اما در صورتیکه این شرکت از باتری بسیار قدرتمندی استفاده کند، همین مساله می تواند به نقطه قوت آن تبدیل شود.

نیل شا – مدیر تحقیقات وسایل و سیستم اقتصادی در موسسه تحقیقاتی Counterpoint – می‌گوید: این موضوع به هر حال برای شرکت اپل یک مساله  بُرد – بُرد است چراکه قیمت محصولات این شرکت رو به افزایش است و بدین ترتیب میانگین کل قیمت فروش محصولاتش بالا می رود.

وی افزود: نسخه جدید ساعت اپل به‌خصوص به درد کاربرانی می خورد که هنگام پیاده روی و ورزش نمی‌خواهند گوشی آیفون خود را همراه داشته باشند.

نخستین ساعت اپل در سپتامبر سال ۲۰۱۴ میلادی همراه آیفون جدید معرفی و وارد بازار شد. سری  اپل واچ ۲ هم دو سال بعد از آن رونمایی شد و اکنون نیز سری سوم آن در سپتامبر سال جاری به بازار خواهد آمد که بدین ترتیب بنظر می رسد اپل مدت زمان رونمایی از نسخه های جدید ساعتش را کاهش داده است.

  • محمد مهدی بختیاری

کمپانی HMD از گوشی هوشمند نوکیا 8 پرده برداری کرد. حال اطلاعاتی از این گوشی هوشمند تازه معرفی شده را دراختیار شما قرار خواهیم داد.

گوشی نوکیا 8 دارای صفحه نمایش 5.3 اینچی IPS LCD با رزولوشن QHD می باشد که حداکثر روشنایی این صفحه نمایش 700 نیت است. شیشه 2.5 بعدی گوریلا گلس 5 بر روی صفحه نمایش و از اطراف به بدنه تمام فلزی از آلیاژ آلومینیوم 6000 متصل شده است. ضخامت این گوشی هوشمند، 7.9 میلی متر می باشد و دارای گواهی IP54 است که نشان از مقاومت نوکیا 8 در برابر آب و نفوذ گرد و غبار، البته به صورت کم، دارد.

شرکت زایس، دوربین های نوکیا 8 را طراحی کرده است. دوربین اصلی این گوشی به صورت دوگانه می باشد که یکی از لنز های آن 13 مگاپیکسلی سیاه و سفید، با گشودگی f/2.0 و لنز دوم آن نیز 13 مگاپیکسلی رنگی، همراه با تثبیت کننده نوری تصویر(OIS) و فوکوس اتوماتیک لیزری و فلاش LED دوگانه می باشد که کمکی برای تصویربرداری در مکان های تاریک می باشد.

دوربین سلفی این گوشی هوشمند، دارای یک لنز 13 مگاپیکسلی با گشودگی f/2.0 می باشد که به فوکوس اتوماتیک فازی مجهز شده است. نوکیا 8 می تواند به صورت هم زمان از هر دو دوربین خود (دوربین سلفی و دوربین اصلی) استفاده کند و ویدیو تهیه کند و این ویدیو ها را در فیسبوک و یوتیوب به اشتراک بگذارد.

بخش دوربین نوکیا که OZO نام دارد، امکان ضبط صدای 360 درجه ای را می دهد که کیفیت ویدیو های با کیفیت 4K را افزایش می دهد. این قابلیت جالب، توجه اطرافیان را به خود جلب خواهد کرد. تمام پردازش های لازم را چیپست پردازشی قدرتمند اسنپدراگون 835 انجام می دهد.

شرکت HMD با همکاری گوگل، اپلیکیشن Photos را به عنوان نرم افزار گالری پیش فرض خود قرار داده است و همچنین فضای ابری نامحدودی برای ذخیره سازی آن ها به وجود آورده است. نوکیا 8 دارای حافظه ذخیره سازی داخلی 64 گیگابایتی می باشد که امکان اضافه کردن کارت حافظه نیز وجود دارد.

گوشی جدید شرکت HMD با قیمت 600 یورو (حدود 2 میلیون و 770 هزار تومان) در مهر ماه به بازار جهانی عرضه می شود همچنین نوکیا 8، دارای اندروید خالص 7.1 می باشد که به گفته این شرکت، نسخه اندروید O بعد از رونمایی این نسخه جدید اندروید به روزرسانی خواهد شد.

  • محمد مهدی بختیاری

محمد جواد آذری جهرمی گفت: موضوع دیگری که در این حوزه اهمیت ویژه ای دارد و به سرعت باید انجام شود تشکیل کارگروه حقوقی برای بازنگری مقررات و مسائل حقوقی برای حمایت از کسب و کارهای نوپا و اینترنتی است.

وی افزود: این دو موضوع با اولویت ویژه و در این هفته پیگیری می شود.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ضمن قدردانی از نمایندگان مجلس به دلیل رای اعتماد به وی اظهار داشت: این اقدام نمایندگان خانه ملت که به بنده به عنوان جوان ترین وزیر کابینه اعتماد کردند و سکان یکی از مهمترین وزارتخانه های کشور در توسعه و پیشرفت را به بنده سپردند بسیار مهم و ارزشمند است.

آذری جهرمی گفت: امیدوارم این اعتماد رئیس جمهور و نمایندگان مجلس بی پاسخ نماند و سربلند شوم.

وی خاطر نشان کرد: همه برنامه هایی که پیشتر به عرض نمایندگان و ملت رساندم از فردا که اولین روز کاری است با جدیت دنبال می کنم و تلاشم این است که به مردم و نمایندگان در خصوص پیشرفت کار گزارش های سالانه ارائه شود.

  • محمد مهدی بختیاری
اگرچه با گسترش پیام‌رسان‌ها، استفاده کاربران از اپراتورها برای تماس و ارسال پیامک کاهش یافته است و این استفاده نیز عمدتا برای برقراری تماس استفاده می‌شود، اما همچنان ارسال پیامک در زمانی که شبکه اینترنت برقرار نیست و یا دلایل دیگر، مشتریان خود را دارد.

هزینه هر صفحه پیامک فارسی با سیم‌کارت‌های دائمی همراه اول، ۹۹ ریال است. این عدد برای پیامک‌هایی که به زبان لاتین نوشته شوند، ۳۲۳ ریال به ازای هر صفحه خواهد بود.

همچنین ارسال پیامک با سیم‌کارت‌های اعتباری همراه اول، به ازای هر صفحه پیامک فارسی، ۱۱۶ ریال هزینه دارد و با ارسال هر صفحه پیامک لاتین نیز کاربران باید ۲۷۴ ریال بپردازند.

در اپراتور دوم یا ایرانسل دائمی، هزینه هر صفحه پیامک فارسی ۸۹ ریال است. این عدد برای پیامک‌هایی که به زبان لاتین نوشته شوند، ۱۶۰ ریال به ازای هر صفحه خواهد بود.

هزینه ارسال پیامک با سیم‌کارت‌های اعتباری ایرانسل نیز به ازای هر صفحه پیامک فارسی، ۱۰۵ ریال بوده و هر صفحه پیامک لاتین نیز  برای کاربران ۱۹۹ ریال هزینه خواهد داشت.

تعرفه ارسال پیامک با سیم‌کارت‌های دائمی اپراتور رایتل، ۸۸ ریال به ازای هر صفحه پیامک با زبان فارسی است. در حالی که ارسال هر صفحه پیامک به زبان لاتین در این سیم‌کارت‌ها، ۱۵۹ ریال هزینه دارد.

همچنین کاربران برای ارسال پیامک با استفاده از سیم‌کارت‌های اعتباری رایتل به ازای هر صفحه به زبان فارسی ۸۹ ریال می‌پردازند و ارسال پیامک به زبان لاتین نیز ۲۲۰ ریال به ازای هر صفحه هزینه دارد.

  • محمد مهدی بختیاری

به گزارش کلیک، سالهاست که اکثر کاربران توئیتر به خاطر تایید نشدن حساب کاربری شان از توئیتر شکایت دارند. افراد معدودی مثل ستاره های ورزشی، روزنامه نگاران، بازیگران مطرح سینما و به طور کلی اشخاص مشهور می‌توانستند تیک آبی را در حساب خود مشاهده کنند، اما بقیه کاربران چاره ای جز غبطه خوردن به این تیک آبی رنگ نداشتند.

اما بالاخره توئیتر تسلیم درخواست کاربرانش شد و قبول کرد که این تیک آبی را به حساب های بیشتری اختصاص دهد. البته احراز هویت کاربران چندان آسان نیست و شخص یا مؤسسه خواهان آن باید شرایطی داشته باشد و مراحلی را طی کند که در ادامه به آن می‌پردازیم.

کاربران توییتر ابتدا باید فرمی را دریافت کنند که در سایت توییتر موجود است. اطلاعاتی از قبیل شماره تلفن، ایمیل معتبر، عکس اسکن شده، عکس پروفایل، تاریخ تولد و آدرس وبسایت در این فرم درج می‌شود. در کنار همه این موارد لازم است محبوبیت حساب کاربر افزایش چشمگیری داشته باشد.

توصیه می‌شود کاربر از نام واقعی خود استفاده کند، نه نام مستعار؛ زیرا در مراحل بعد ممکن است از وی خواسته شود یک کپی از کارت شناسایی خود ارسال کند.

بعد از انجام دادن موارد بالا، سخت‌ترین مرحله فرا می رسد؛ باید علت اینکه می خواهید حسابتان تیک دار شود را توضیح دهید. زیرا توئیتر این امکان را برای همه کاربران خود در نظر نگرفته است و هدفش این است که افراد تاثیر گذار که حسابهای دارای “منافع عمومی” دارند از این طریق بتوانند راحت تر و گسترده تر و بدون توجه به موقعیت جغرافیایی، با مخاطبانشان در سراسر دنیا ارتباط برقرار کنند. در انتها، تنها در صورتی که کافی بودن دلایل برای توئیتر محرز شود، احتمال تایید حساب وجود دارد.

اگرچه با این اوصاف احتمالا از تایید حسابتان ناامید شده اید، اما نگران نباشید. چرا که در صورت رد درخواست شما از طرف توییتر، ۳۰ روز بعد می‌توانید دوباره شانس خود را امتحان کنید!

  • محمد مهدی بختیاری

مشاور رئیس جمهور با انتقاد شدید از سیستم بانکداری کشور گفت: عقب‌مانده‌ترین سیستم بانکی دنیا را داریم. بزرگترین ‌رسالت دولت دوازدهم اصلاح این سیستم معیوب است و اگر دولت نتواند این سیستم معیوب را اصلاح کند تولید در کشور با مشکل مواجه خواهد شد.

 اکبر ترکان مشاور رئیس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد ویژه اقتصادی درگفت و گو با رادیو با بیان اینکه مناطق آزاد از سال 1372 آغاز به کار کرده‌اند گفت: آنچه که امروز مناطق آزاد به دست آورده اند محصول عملکرد 24 ساله است.

وی با بیان اینکه برای بررسی مناطق آزاد باید وضعیت آنها در مقایسه با مناطق همجوار آنها مقایسه شود گفت: اگر این مناطق از مناطق همجوار خود که غیر منطقه آزاد هستند به جهت صنعتی‌تر بودن، صادراتی‌تر بودن و زیرساختهای دیگر برتر بودند این یعنی موفقیت برای مناطق آزاد حاصل شده است.

دبیر شورای عالی مناطق آزاد ویژه اقتصادی با اشاره به اینکه با در نظر گرفتن این ملاکها در مناطق آزاد موفق بودیم گفت: در موفقیت مناطق آزاد شکی نیست بلکه حرف در میزان این موفقیت است که همچون کشور سنگاپور باید می‌شدیم اما نشدیم.

ترکان با بیان اینکه اگر بخواهیم در نظامهای مدیریتی خود را با کشورهای صنعتی مقایسه کنیم در حوزه تکنولوژی، صنعت، بیوتکنولوژی و فن‌آوری فضایی نقص‌هایی داریم گفت: اما در نظام بانکداری عقب‌مانده‌ترین سیستم را داریم و با دنیا فاصله زیادی داریم و مردم مجبورند برای دریافت تسهیلات بانکی سود 28 بپردازند.

وی با بیان اینکه هیچ کسب و کاری نیست که سود 28 درصدی داشته باشد گفت: بنابراین نظام بانکی ما اکنون مشوق تولید نیست.

 مشاور رئیس جمهور با بیان اینکه سه پایه کج در بانکداری کشورمان وجود دارد گفت: این سه پایه در قانون بانکداری بدون ربا نیز وجود نداشت اما اکنون شاهد آن هستیم؛ سود علی‌الحساب، سود روز شمار و سود بر حسابهای جاری که باعث می‌شود بانکها برای پرداخت آنها خدمات اعطای تسهیلاتشان را گران کنند.

ترکان با اشاره به اینکه سود 28 درصد اعلامی بانکها که برای پرداخت وام نیز اعلام می‌کنند غیر واقعی است و مقدار واقعی بیشتر است گفت:‌چرا که برای دریافت تسهیلات باید مقداری از پول شما در نزد بانکها باقی بماند که اگر سود آن نیز محاسبه شود سود بانکها از اعطای وام به مراتب بیشتر خواهد بود.

مشاور رئیس جمهور با بیان اینکه چنین سیستمی که اکنون جاری است سیستم عقب مانده بانکداری است گفت: بزرگترین ‌رسالت دولت دوازدهم اصلاح این سیستم معیوب است و اگر دولت نتواند این سیستم معیوب را اصلاح کند تولید در کشور با مشکل مواجه خواهد شد.

وی با بیان اینکه به دنبال آوردن بانکهای بین‌المللی به مناطق آزاد کشور هستیم گفت:‌ آوردن بانکهای بین‌المللی باعث ایجاد نظام مقایسه‌ای و در نتیجه اصلاح سیستم معیوب بانکی در کشور خواهد شد.

  • محمد مهدی بختیاری