علی انصاری با اشاره به فوتبال؛ در دنیای امروز نمی توان بدون تبلیغات تجارت کرد
پذیرفته
بودن اصل سودآوری در تجارت، همچنان نیاز امروز بازار کسب و کار ایران است.
البته این گزاره؛ به پیش نیازهایی در محیط قانون، شفافیت مبادلات و
معاملات خرد و کلان، پرداخت صحیح و دقیق مالیات، الزام درج بارکد روی
کالاها، صحت و سلامت روند دریافت اعتبارات بانکی و نظام تجاری منطبق بر
استانداردهای پذیرفته شده جهانی نیاز دارد که رعایت هر یک یا همه آنها، می
تواند تاجر، تولید کننده، فروشنده و سرانجام مصرف کننده را در حاشیه
اطمینان قرار دهد و تمامی حاشیه های رسانه ای را از پیرامون چنین افرادی
بزداید. مادام که این "بایدها"، رعایت و یا ایجاد نشوند، فعالان اقتصادی
مجبورند بخش اعظم انرژی و اندیشه خود را صرف پاسخگویی به سوالاتی کنند که
بیش تر برای رفع اتهام به کار می آیند تا توضیح یک اندیشه و یا تشریح و
تبیین یک تئوری.
*علی
انصاری، مرد نام آشنای این سالها، حضوری محافظه کارانه در رسانه ها دارد.
این گفت و گوی متفاوت، شاید سرآغازی باشد بر طرح مباحث جدی تر حوزه تجارت و
صنعت و سرخطی باشد برای آسیب شناسی صنعتی- اقتصادی از منظر جامعه شناسانه و
شاید کمک کند به شناخت ذهنیت های مردی که تلاش می کند موفق بماند؛ اگر ...
- ۲ نظر
- ۰۳ شهریور ۹۵ ، ۱۵:۰۰
- ۲۷۵ نمایش