Elocutionist

و هو معکم

Elocutionist

و هو معکم

طبقه بندی موضوعی
پیوندها

۹ مطلب در تیر ۱۳۹۶ ثبت شده است

بخش روابط عمومی به عنوان پیشانی شرکت عمل نموده و هرگونه فعالیت در حال انجام و صورت‌پذیرفته بخشهای مختلف شرکت را برای مخاطبین  شرکت  به صورت مستمر و لحظه‌ای اطلاع‌رسانی دقیق می‌نماید.  همچنین رصد نمودن وقایع و اخبار مرتبط با حوزه فعالیت شرکت و انتقال آن به مدیریت و بخشهای مرتبط از اهم وظایف آن بخش می‌باشد.
شرکت در سمینارها، همایشها و نمایشگاههای مرتبط، انجام و درج مصاحبه‌های خبری، تهیه فیلم و عکس از مراسم‌های مختلف، مشارکت و همکاری در کسب گواهینامه‌ها، تأییدیه‌ها و جوایز مورد نظر شرکت، تنظیم، طراحی و نصب  اطلاعیه‌ها و پلاکاردهای مناسب مذهبی و ملی، طراحی و تنظیم کاتالوگها و بروشورهای مورد نظر بخشهای مختلف شرکت، تنظیم و به روز‌رسانی سایت شرکت و ایمیل‌‌های مرتبط، برنامه‌ریزی و اجرای مناسبت‌های شرکت، ارسال پیام‌های مناسبتی مذهبی، ملی و اخبار شرکت از طریق سیستم پیامک از جمله وظایف بخش روابط عمومی در شرکت اوزان می‌باشد.
  • محمد مهدی بختیاری

محمد مهدی بختیاری


 

 

  • محمد مهدی بختیاری


تلاوت قرآن در جلسه شورای ملی مبلمان ؛ قاری : محمد مهدی بختیاری


  • محمد مهدی بختیاری


تلاوت محمد مهدی بختیاری در مراسم اعتکاف



  • محمد مهدی بختیاری


در تفکر اسلامی، کار و تلاش برای تأمین معاش خانواده و کمک به رشد و اعتلای جامعه اسلامی از اهمیت شایانی برخوردار است؛ تا آنجا که کار و تلاش هم ردیف با عبادت و نزدیکی به خداوند قلمداد می شود. در همین راستا افراد کار آفرین و سرمایه داران اقتصادی که برای مردم به تولید ثروت، اشتغال و کار آفرینی می پردازند و رفاه و گشایش را برای بندگان خدا به ارمغان می آورند نیز از جایگاه رفیعی برخوردارند. متاسفانه در اکثر مواقع تلاش شده است تا با نگاه ناصحیح به امور دینی و ترویج تفکرات غلط در جامعه، هرگونه ثروت اندوزی، رفاه و کسب درآمد فراوان حاصل از تلاش اقتصادی مذموم قلمداد شده و سفیران توسعه اقتصادیدر کشور با تفکرات تنگ نظرانه طرد و مورد نکوهش قرار گیرند.

اهتمام به اقتصاد در اسلام از جایگاه ویژه ای برخوردار است و آیات و روایات فراوانی درباره اهمیت فعالیت های اقتصادی - البته به صورت مشروع و خداپسندانه- نقل شده است. بنابراین، ضرورت دارد تا مسلمانان برای اعتلای جامعه اسلامی و ایجاد جامعه ای آباد و مملو از نشاط و سرزندگی تلاش کنند، و موانع رشد اقتصادی را برطرف سازند.

در این میان، یکی از موانع پیشرفت اقتصادی، در فرهنگ و تفکر مردم این آب و خاک، نگاه بد به جایگاه سرمایه داران، صاحبان ثروت و مکنت و افزایش ثروت در نرد آنهاست؛ تا جایی که گاه برای تأیید این تفکر غلط از آموزه های دینی به صورت نادرست استفاده می شود. در این راستا برآنیم تا با غور در آیات و روایات دینی، به بررسی جایگاه صحیح افزایش ثروت عمومی، تولید اقتصادی و ایجاد کار و رفاه اجتماعی پرداخته و ضرورت احترام به فعالیت های اقتصادی را تبیین نماییم. برای بررسی بهتر این موضوع، نگاه به موانع پیشرفت های اقتصادی ضروری است.

  • محمد مهدی بختیاری

علی انصاری می‌گوید ایجاد مزیت در یک صنعت، منجر به توسعه صنعتی نمی‌شود
صنعت کشور حال و روز خوشی ندارد. روند تعطیلی کارخانه‌ها، کارگاه‌ها و بنگاه‌های کوچک و بزرگ تولیدی، انتقادات صریح و مستمری را موجب شده است. مقامات مسئول و رسمی کشور، بسیاری از منتقدان را به سیاه‌نمایی متهم می‌کنند و منتقدان، مقامات دولتی را خوش‌بین می‌نامند. در آستانه روز صنعت پای صحبت مهندس علی انصاری نشستیم. کارآفرین و فعال صنعتی- اقتصادی نام آشنایی که همواره حرف‌های شنیدنی و تازه دارد. او معتقد است: «توسعه صنعتی یک فرآیند زمان‌دار، هدفمند، مستمر و مشارکتی است و باید کلیت صنعت را شامل شود یعنی ایجاد مزیت در یک صنعت خاص مثلاً پتروشیمی یا نفت، حتماً منجر به توسعه نمی‌شود. نیاز به سرمایه‌گذاری خارجی، ورود پول ارزان، ساماندهی صنعت بانکداری و بازار غیرمتشکل پولی یعنی سرو سامان دادن به موسسات مالی و نهادهای فعال بازار سرمایه که صلاحیت و مجوز دارند، علمی و تجاری شدن تولید، یعنی ایجاد رابطه معنی‌دار میان مثلث دانشگاه، صنعت و بازار، ایجاد مزیت رقابتی، مضاف بر تربیت نیروی انسانی متخصص و بها دادن به پژوهش‌های کابردی از الزامات توسعه صنعتی است.» در ادامه مشروح این گفت‌و‌گو را می‌خوانید.

  • محمد مهدی بختیاری
  • محمد مهدی بختیاری
  • محمد مهدی بختیاری

تلاوت قرآن محمد مهدی بختیاری در همایش مبلمان رویاک 95



  • محمد مهدی بختیاری