Elocutionist

و هو معکم

Elocutionist

و هو معکم

طبقه بندی موضوعی
پیوندها

محمدحسین محمدزاده، رئیس شبکه قرآن و معارف سیما با اشاره به تدارکات این شبکه تلویزیونی برای مسابقات سراسری قرآن، گفت: چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم مانند سال گذشته که تدارک ویژه‌ای در نظر گرفته بودیم، امسال نیز تدارک ویژه‌ای برای انعکاس آن در نظر گرفته‌ایم و این رقابت‌ها به صورت کامل از شبکه قرآن و معارف سیما به روی آنتن می‌رود.
وی با اشاره به اینکه رویکرد ما این است که صرفاً انعکاس‌دهنده یک رویداد و مراسم نباشیم، افزود: ما به این مسابقات به عنوان یک برنامه تلویزیونی نگاه می‌کنیم و در برنامه‌سازی‌ها سعی شده است تا در عناصر تشکیل‌دهنده مراسم با همفکری برگزارکنندگان مسابقات که سازمان اوقاف و امور خیریه است، دخالت داشته باشیم.
رئیس شبکه قرآن و معارف سیما اظهار کرد: خوشبختانه دوستان در این سازمان نیز دید رسانه‌ای خوبی دارند و خود آنها نیز علاقه‌مند بودند. این فضا ایجاد شده است که تلویزیون بتواند به عنوان یک برنامه تلویزیونی و نه به عنوان انعکاس بخشی از یک رویداد، مسابقات را پوشش دهد.
محمدزاده در ادامه در پاسخ به این سوال که قرار گرفتن همه چیز برای مخاطب تلویزیونی باعث نادیده گرفتن مخاطبان در صحن مسابقات نخواهد شد، گفت: البته این برنامه‌سازی‌ها با ملاحظه مخاطبان حاضر در سالن مسابقات خواهد بود و اصولاً در برنامه‌سازی‌هایی که حاضران در سالن نیز حضور دارند، یکی از عوامل اصلی برنامه، همان حاضران در سالن هستند و این موضوع نیز مورد توجه قرار گرفته است.
وی با تأکید بر اینکه تمام مسابقات را در این دوره پوشش خواهیم داد، گفت: علاوه بر پخش مسابقات نیز روزانه یک ساعت در قالب برنامه رصد، به صورت ویژه به بررسی متن و حاشیه مسابقات خواهد پرداخت که این کار یک تیم مستقل دارد. 
رئیس شبکه قرآن و معارف سیما در پایان با اشاره به اینکه تهیه‌کننده این دوره از مسابقات، یکی از تهیه‌کنندگان زبردست تلویزیون است، گفت: این تهیه‌کننده در جشنواره های مختلف تلویزیونی صاحب رتبه و جایزه شده است. 

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۶/۰۶/۱۱
  • ۱۲۲ نمایش
  • محمد مهدی بختیاری

تلاوت

تلاوت قرآن

مسابقات کشوری قرآن

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی