Elocutionist

و هو معکم

Elocutionist

و هو معکم

طبقه بندی موضوعی
پیوندها

آرامش و خونسردی شفر روی نیمکت داغ آبی ها

شنبه, ۲۲ مهر ۱۳۹۶، ۰۸:۲۱ ق.ظ

وینفرد شفر در دیدار با فولاد خوزستان در ورزشگاه آزادی اولین تجربه خود روی نیمکت داغ مربی گری استقلال را تجربه می کند.

نکته جالب توجه از اولین حضور شفر روی نیمکت استقلال شاید آرامش و خونسردی منحصر به فرد او باشد. سرمربی استقلال بر خلاف رسم معمول در جریان گرم کردن بازیکنان به داخل زمین آمد و نظاره گر عملکرد شاگردان خود شد تا نشان دهد برای شروع رسمی دوران حضور در استقلال مشتاق است.

شفر سپس با آرامش خاصی به سمت سرمربی فولاد خوزستان رفت و بعد از انجام مراسم معمول در فوتبال ایران روی نیمکت نشست تا تجربه عجیب سلفی روی نیمکت را در کارنامه خود ثبت کند. سرمربی آبی ها مانند روزهای گذشته با چهره ای خندان درخواست یکی از حاضران در کنار زمین را برای ثبت عکس سلفی پذیرفت تا نشان دهد پس از نیم قرن تجربه فوتبالی برای نشستن روی نیمکت استقلال استرس ندارد.

شفر در 20 دقیقه ابتدایی نیمه اول، زمان های زیادی را با آرامش روی نیمکت نشست. این سرمربی با تجربه بر خلاف سرمربیان قبلی استقلال، خیلی تحت تاثیر جریان بازی قرار نگرفت و ترجیح داد تا آرامش را به بازیکنان داخل زمین تزریق کند.

رفتارهای این سرمربی آلمانی نشان می دهد که آبی ها نباید خیلی منتظر یک مرد پر حرارت در کنار خط باشند و بیشتر باید به عملکرد فنی تیم او دل ببندند.

  • محمد مهدی بختیاری

استقلال

وینفرد شفر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی