Elocutionist

و هو معکم

Elocutionist

و هو معکم

طبقه بندی موضوعی
پیوندها

زمان معرفی هواوی میت ۱۰

يكشنبه, ۲۳ مهر ۱۳۹۶، ۰۸:۳۹ ق.ظ

 اخیراً نیز این شرکت در شبکه‌های اجتماعی خود، تیزرهای زیادی از معرفی هواوی میت ۱۰ به نمایش گذاشته است.

رویداد معرفی هواوی میت ۱۰ نیز مانند رویداد معرفی P10 و Honor 9 که اوایل امسال عرضه شدند، به صورت زنده پخش خواهد شد. پس اگر می‌خواهید از اولین کسانی باشید که رویداد معرفی جدیدترین دستگاه هواوی (که صرفاً یک تلفن هوشمند نیست) را تماشا می‌کنید، روز ۲۴ مهر ساعت ۱۵:۳۰ با ما همراه باشید.

در این رویداد انتظار داریم دو دستگاه جدید به نام‌های «میت ۱۰» و «میت ۱۰ پرو» معرفی شوند. هر دو دستگاه قرار است مشخصات یکسانی داشته باشند و علاوه بر ماژول دوربین دوگانه از چیپست متمرکز بر هوش مصنوعی Kirin 970 استفاده کنند.

به نظر می‌رسد که تفاوت بین این دو دستگاه بیشتر از نظر ظاهری باشد. میت ۱۰ پرو نمایشگری بلند با نسبت تصویر ۱۸:۹ خواهد داشت، در حالی که میت ۱۰ به همان نسبت قدیمی ۱۶:۹ پایبند می‌ماند.

بر اساس انتظارات، سری میت ۱۰ حداقل یک عضو دیگر به نام میت ۱۰ لایت (Mate 10 Lite) هم دارد. این دستگاه تاکنون حداقل با سه نام متفاوت از جمله Maimang 6 ،Nova 2i و Honor 9i معرفی شده است. اما مانند P10 Lite که همراه با سری اصلی خود معرفی نشد احتمالاً از این دستگاه هم در این رویداد خبری نخواهد بود.

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۶/۰۷/۲۳
  • ۱۴۳ نمایش
  • محمد مهدی بختیاری

تکنولوژی

فناوری

میت 10

هواوی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی