Elocutionist

و هو معکم

Elocutionist

و هو معکم

طبقه بندی موضوعی
پیوندها

عیادت محمدعلی کشاورز از جمشید مشایخی

چهارشنبه, ۳ آبان ۱۳۹۶، ۰۸:۲۱ ق.ظ

محمدعلی کشاورز، محمد حاتمی، سپند امیرسلیمانی و کامران ملکی عصر امروز دوم آبان به دیدار جمشید مشایخی در بیمارستان رفتند و از وی عیادت کردند.


جمشید مشایخی در سخنان کوتاهی به مهر گفت: من دلم می خواهد ملت ایران همیشه سلامت و پیروز باشند و سلامت و خوشی آنها را آرزومندم و من خاک پایشان هستم.


مشایخی درباره حال خود گفت: حالم خوب است و امروز بهتر هستم.


سینا پورقربان از آشنایان جمشید مشایخی نیز در گفتگوی کوتاهی با خبرنگار مهر بیان کرد که احتمالا وی فردا از بیمارستان مرخص خواهد شد و بعضی از پزشکان بعد از ویزیت تایید کرده اند که می تواند مرخص شود.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی