Elocutionist

و هو معکم

Elocutionist

و هو معکم

طبقه بندی موضوعی
پیوندها

اگر آیفون دارید و یا اطرافیانتان از این مدل استفاده می‌کنند، حتماً با زنگ Marimba آشنایی دارید. اپل سال‌های متمادی است از این زنگ به عنوان زنگ آیفون استفاده می‌کند.

حال شرکت اپل علاوه بر پشتیبانی از زنگ‌های قدیمی‌تر در آیفون X، زنگ جدیدتری به آن اضافه کرده که تنها مختص به این مدل است و با نام Reflection شناخته می‌شود. بسیاری از علاقه‌مندان تمایل دارند بدون صرف هزینه ۱۰۰۰ دلاری، زنگ Reflection را در آیفون های قدیمی خود دریافت کنند. از این رو، تصمیم گرفتیم راه‌های دریافت و نصب این مدل را در این مطلب به شما آموزش دهیم.

ابتدا باید این زنگ را از اینجا بر روی کامپیوتر شخصی خود دانلود کنید. سپس آیفون خود را با استفاده از USB، به کامپیوتر وصل و برنامه iTunes را راه‌اندازی کنید. پس از آن، آهنگ دانلود شده را در سمت چپ iTunes و زیر گزینه Tones قرار دهید.

بعد از انجام این مراحل، به قسمت تنظیمات موبایل خود رفته، منوی (Sound & Haptics) را انتخاب و وارد (Ringtone) شوید. بعد از این مرحله، تنها کافی است تا زنگ Reflection را به عنوان زنگ آهنگ موبایل خود انتخاب کنید و از این صدای زیبا لذت ببرید.

  • محمد مهدی بختیاری

اپل

ایفون

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی