Elocutionist

و هو معکم

Elocutionist

و هو معکم

طبقه بندی موضوعی
پیوندها

واکنش محسن هاشمی به دو شغله بودن صالحی امیری

پنجشنبه, ۲۸ دی ۱۳۹۶، ۰۸:۰۰ ق.ظ

محسن هاشمی در حاشیه سی و هشتمین جلسه علنی شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران در مورد طرح دو فوریتی فروش اوراق مشارکت، اظهار داشت: طرحی با قید دو فوریت امروز در صحن علنی شورا از سوی شهرداری تهران مطرح شد تا نسبت به تامین اعتبار خطوط 6 و 7 مترو اقدام شود.
وی افزود: بر اساس قانون بودجه، دولت به شهرداری‌ها اجازه داده است تا از طریق اوراق مشارکت بخشی از منابع خود را تامین کنند. هاشمی ادامه داد: با توجه به اینکه تا هفته آینده وزارت کشور به شهرداری مهلت داده بود مصوبه اوراق مشارکت را ارسال کند، بنابراین در جلسه امروز مطرح شد و اعضای شورا نیز آن را تصویب کردند. البته اوراق مشارکت مسیر طولانی دارد که باید طی شود.
رئیس شورای شهر تهران، ری و تجریش بیان داشت: اوراق مشارکت 4 هزار میلیارد تومانی که برای خطوط 6 و 7 مترو تصویب شده است، 50 درصد آن توسط دولت بازپرداخت و تامین می‌شود. وی با اشاره به اینکه استفاده از اوراق مشارکت حق شهرداری است، اضافه کرد: اختصاص 4 هزار میلیارد تومان برای خطوط 6 و 7 مترو قطعاً تمامی هزینه‌های این خطوط را تامین نمی‌کند، بلکه باید نسبت به تامین منابع بیشتر اقدام شود.
هاشمی درباره انتخاب صالحی امیری در کمیته ملی المپیک اظهار داشت: از زمانی که صالحی امیری به‌عنوان معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران معرفی شد، بحث ریاست کمیته ملی المپیک وی نیز مطرح شد که اخیراً نیز برای این سمت انتخاب شدند.
رئیس شورای شهر تهران، ری و تجریش افزود: این‌طور که بنده شنیده‌ایم استفساریه‌ای از مجلس گرفته شده است که دو پست را می‌توانند داشته باشند. البته بنده هنوز این استفساریه را ندیده‌ام.
وی تصریح کرد: پس از استفساریه مجلس، سازمان بازرسی و دیگر دستگاه‌ها نیز می‌توانند در این خصوص نظر بدهند، ولی بستگی به نجفی دارد که دو شغله بودن معاون خود را بپذیرد یا خیر.
هاشمی اظهار داشت: اگر در ادامه نیازی به نظر شورا باشد قطعاً در این خصوص نظر نهایی را خواهیم داد.

  • محمد مهدی بختیاری

دو شغله بودن

صالحی امیری

محسن هاشمی رفسنجانی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی