Elocutionist

و هو معکم

Elocutionist

و هو معکم

طبقه بندی موضوعی
پیوندها

انتقال پورعلی گنجی به ترابزون‌ منتفی شد

سه شنبه, ۲۳ مرداد ۱۳۹۷، ۱۰:۰۰ ق.ظ

در حالی که رسانه‌های ترکیه‌ای در روزهای اخیر از توافق کامل باشگاه ترابزون‌اسپور و مرتضی پورعلی‌گنجی خبر داده‌ بودند و این انتقال را قطعی می‌دانستند، اکنون خبرنگار روزنامه «دامگا» ترکیه خبر داده که باشگاه ترابزون‌اسپور قید خرید این مدافع ایرانی را زده است.
دلیل اینکه پورعلی‌گنجی با ترابزون‌اسپور به نتیجه نرسید این است که باشگاه از وی خواسته که تعهد کند در طول فصل علاوه بر بازی در پست مدافع میانی در موارد لزوم در پست هافبک دفاعی هم ایفای نقش کند که مدافع تیم ملی فوتبال کشورمان برای بازی در پست غیرتخصصی‌اش درخواست دستمزد بیشتری کرده که این، مورد موافقت ترابزونی‌ها قرار نگرفت و در نتیجه مسیر طرفین از هم جدا شد.
اگر همه چیز طبق برنامه پیش می‌رفت، قرار بود مرتضی پورعلی‌گنجی امروز (سه‌شنبه) یا فردا در تست‌های پزشکی باشگاه ترابزون‌اسپور شرکت و سپس قراردادش را با آبی‌وعنابی‌ها امضا کند. حتی مدافع تیم ملی فوتبال ایران یکشنبه شب بازی خارج از خانه ترابزون‌اسپور مقابل استانبول باشاک‌شهیر را از نزدیک در ورزشگاه باشاک‌شهیر فاتح تریم دید، دیداری که با شکست 2 بر صفر آبی‌وعنابی‌ها پایان یافت.
باشگاه ترابزون‌اسپور که در فصل نقل‌وانتقالات تابستانی جاری وحید امیری و سیدمجید حسینی را به خدمت گرفته، پیشنهاد دستمزد سالیانه 750 هزار یورویی به پورعلی‌گنجی 26 ساله داده بود.

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۷/۰۵/۲۳
  • ۲۹۹ نمایش
  • محمد مهدی بختیاری

ترابزون‌اسپور

پورعلی گنجی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی