Elocutionist

و هو معکم

Elocutionist

و هو معکم

طبقه بندی موضوعی
پیوندها

فرنوش نوبخت، مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه در گفت‌وگو با فارس، درباره درخواست‌ها مبنی بر برخورد قاطعانه ماموران مترو با بدحجابی و بی‌حجابی همچنین ناهنجاری‌های اخلاقی اظهار داشت: همکاران ما در این زمینه برنامه‌‌ریزی‌های لازم را انجام دادند و ارشاد بدحجابان و بی‌حجابان در مترو  انجام می‌گیرد. 
وی با اشاره به اینکه رعایت حجاب اسلامی در مترو الزامی است و ارتباطی به واگن یا ایستگاه ندارد، گفت: اطلاعیه‌ای در این زمینه تهیه کرده و رهنمودهای لازم درمورد حجاب اسلامی را در همه خطوط و واگن‌های مترو انجام می‌دهیم.لذا برنامه‌ها در این زمینه آغاز شده است. 
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه، گفت: در آینده‌ای نزدیک شاهد بهتر شدن روند حجاب در مترو خواهیم بود که البته فعالیت ماموران مترو ارشادی است و در راستای همکاری با پلیس انجام می‌گیرد. 
وی تصریح کرد: تا قبل از ماه محرم تغییراتی را از لحاظ بهبود وضعیت حجاب در مترو شاهد خواهیم بود و ماموران پلیس زن مترو همچون سطح جامعه اقدامات لازم را برای ارشاد بدحجابان و بی‌حجابان انجام می‌دهند ولی باید توجه داشت که شرایط در زیر زمین با روی زمین کمی متفاوت است و ما آهسته و پیوسته در این زمینه گام‌های لازم را برداشته‌ایم.

  • محمد مهدی بختیاری

بدحجابی

بی حجابی

مترو

گشت ارشاد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی